[ LUGOS ] ldd (was: scape)

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Sre Dec 23 15:32:07 CET 1998

> glibc2, ima zdaj lepo priloznost, da pove, ali je naletel na kaksne grozne
> stranske ucinke, in s tem resi eno izgubljeno duso.

Huh, se na eno stvar sem pozabil: resolver. Da ti bodo razlicni
programi, ki potrebujejo DNS delovali, se bos moral poigrati z
/etc/nsswitch.conf datoteko. Vsebovala naj bi nekaj takega (saj ti bo
kmalu jasno):

-->:-->:-->:--
# /etc/nsswitch.conf: name service switch configuration file
#
aliases:	files
ethers:		files
group:		files
hosts:		files dns
netgroup:	files
netmasks:	files
network:	files
protocols:	files
passwd:		files
rpc:		files
services:	files
shadow:		files

Recimo za IP nekega hosta -- libc si najprej ogleda /etc/hosts datoteko
in nato, ce tega hosta ni tam notri, poslje se DNS query... Preberi si
info datoteko, ce te podrobneje zanima.

--
Kome.

Dodatne informacije o seznamu Starilist