[ LUGOS ] ldd (was: scape)

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sre Dec 23 18:49:28 CET 1998

On Wed, 23 Dec 1998, crt jakhel wrote:

> prakticna vrednost? vem za programe, ki jih imajo radi, in sem jih
> nameraval vkljuciti, pa prej se izkoriscam priliko, da mi poves, ce se
> obnesejo ali xse je boljse drzati samo osnovnega dela.

... anyway. glibc-2.0.6 se je s temi tremi dodatki prevedel na p200/64 v
cca 50 minutah, plus cca 10 za test in install, popravil sem nsswitch.conf
in config za compiler, zlinkal ld-so in popravil njegov config in binary
mozilla, ki je bila motivacija za celo to zadevo, zdaj dela. kolikor pac
dela, glede na to, da je precej v razvoju.

hvala vsem za pomoc in moralno podporo. :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist