[ LUGOS ] Newbie in troubles

Simon simon.zalar na guest.arnes.si
Tor Dec 22 22:16:41 CET 1998

Zivjo!

> Ne, ce si kamikaze ali pa bog. Kamikaze zato, ker ti je vsec tveganje za visji
> cilj, bog pa zato, ker si nezmotljiv in se tebi ne more pripetiti, da bi
> karkoli zaj....

Nic dost ne razumem. Saj v Win95 mam iste privilegije kot root, pa se mi nc
groznega ne zgodi.

> Win95..  rad
> Deinstaliraj daemone, ki jih ne rabis .....

Hmm.. je to pretezko za novinca? Upam da ni treba prevest kernela za to.

> Ali je slucajno mozno, da si masino kdaj ugasnil ne da ba prej izvedel halt ?
> e2fsck namrec _vedno_ TRAAAAJAAAAA

ne ne..  ponavad se mi linux ne sesuje.
Ampak moram rect, da sem sele zdaj zacel spostovat hitrost DOSa in Windowsev.
Wordperfect ima tako odzivnost kot java programcici v win95. Da o StarOfficu ne govorim.
Tud autoexec se v DOSu izvaja par sekund, medtem ko Linux nekaj pocasi 0melje.

Aja se tole me zanima: kako se na hitro zamenja CD? Ko je mountan so pri meni vratca
zaklenjena in ga je treba najprej unmountat.

Se slismo,

Dodatne informacije o seznamu Starilist