[ LUGOS ] 386+Linux

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Dec 2 20:34:12 CET 1998

Anze Vidmar wrote:

> Pozdrav,
>     zanima me ce je imel kdo kaksne izkusnje s 386ko na kateri je bil Linux.
> Sam imam doma ozr. se v omari prah nabira na njej (386, 40Mhz, 8Mb ram, 512 disk).
> Zanima me ce se sploh splaca postavljati Linux gor, ali naj se se naprej prasi v omari.
> Uporabljal nebi Xov.
>
> Ce ima kdo kaksne izkusnje, bi bil vsekakor vesel kasnega komentarcka.

Ce imas se kaksno drugo masino, na kateri bi potrebi prevajal kernel za 386tko pa take...
Potem je OK. Lahko jo mas kot printer server ali kaksen router. Na drugi masini pa
delas.

Dobro je tudi, ce si nabavil drugo masino (prej pa si imel eno samo), da imas se
to prvo, pa si postavis doma IP mrezo. Kupis UTP etherneta, pa krizas parico,
pa imas mrezo. Lajf brez IPja je bolj tako tako...

Ce pa imas eno PII makino, pa drugo PPro/200 makino,  pa tretjo P/200 masino...
Potem 386tko podari Karitasu.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676