[ LUGOS ] 386+Linux

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Sre Dec 2 21:41:59 CET 1998

>     zanima me ce je imel kdo kaksne izkusnje s 386ko na kateri je bil Linux.
> Sam imam doma ozr. se v omari prah nabira na njej (386, 40Mhz, 8Mb ram, 512 disk).
> Zanima me ce se sploh splaca postavljati Linux gor, ali naj se se naprej prasi v omari.
> Uporabljal nebi Xov.

Precej let nazaj (mislim da bo zdaj ze 5 let) je kolega delal tocno to,
laufal Linux na 386ki s priblizno taksno konfiguracijo. Potem smo za stos
prikljucili gor en 14400 modem, se prijavili na IRC, objavili da imamo XXX
slikice na FTP serverju na tej masini in se nato dodobra nasmejali, ko so
zacele lucke na modemu utripati (in niso ugasnile do jutra, ko je se
zadnji optimist obupal). Nekdo bo temu rekel perverzno, mi smo pa temu
rekli "testiranje strojne opreme" ;)

Skratka, ne vem kaj si bos s taksno masinico zacel. Uporabna bi bila
recimo kot preprost dialup router, ce not vtaknes modem ali ISDN kartico.
Pa kot terminal bi se jo tudi dalo ponucat. Kaj vec pa si ze ne bi upal

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist