[ LUGOS ] 386+Linux

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sre Dec 2 20:28:19 CET 1998

On Wed, 2 Dec 1998, Anze Vidmar wrote:

> Pozdrav,
>     zanima me ce je imel kdo kaksne izkusnje s 386ko na kateri je bil Linux.
> Sam imam doma ozr. se v omari prah nabira na njej (386, 40Mhz, 8Mb ram, 512 disk).
> Zanima me ce se sploh splaca postavljati Linux gor, ali naj se se naprej prasi v omari.
> Uporabljal nebi Xov.
>
> Ce ima kdo kaksne izkusnje, bi bil vsekakor vesel kasnega komentarcka.

Ja, naceloma so take masince uporabne za terminale (boota se cez NFS,
jest jo mam zato da umes ko spilam quake lahko se gledam ce je kej
nujnga na netu, al pa ce kaksen mail pride :). Ce nimas mreze se mi
pa zdi da kej bolj pametnega kot tetris for terminals ne mores pocet.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist