[ LUGOS ] scape

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Dec 24 14:10:57 CET 1998

Boris Benko wrote:
> M$ je vsaj za eno stvar res *dober*. Zaradi M$ postajajo PCji cedalje
> mocnejsi, imajo vec RAMa, vecje diske, hitrejse procesorje.

To je cisto zapravljanje sistemskih virov. Kaksen je to napredek, da
moram imeti danes 10x (100x) mocnejso masino, da lahko poganjam softver,
ki je funkcionalno enak tistemu, ki sem ga pred skoraj desetletjem
uporabljal na Amigi.. (da ne govorim o tem, da je bil softver na Amigi
bistveno STABILNEJSI od vecine danasnjih komercialnih paketov, ceprav
AmigaOS ne uporablja MMU).

> Linux se naj samo vsede na ta val pa se slepa zraven. Bily pa naj
> privija hardverase, da pljunejo v roke in naredijo hitrejsi procesor, itd...
> Od tega bo imel tudi Linux korist, se mi zdi.

Niti slucajno. Kar se mene tice, je Billy zavrl razvoj kreativnega
racunalnistva za najmanj deset let.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist