[ LUGOS ] scape

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sre Dec 23 15:58:03 CET 1998

On Wed, 23 Dec 1998, Boris Benko wrote:

> Ah, ves kaj... Ne tarnaj glede obsega. Eni pravijo, da bo Linux zazivel,
> ko bodo na voljo office productivity aplikacije. Take, full blown.

take disk full ;>

> Ce bos hotel imeti Netscape 4.5, bos moral imeti vsaj dovolj RAMa.

jah, 64 in mmx 200 ocitno ni dovolj.

ampak! - mozna razlaga: efekt zabe v topli vodi, ki ne opazi, da postaja
vedno bolj vroce, in se skuha. jaz nisem ze zelo dolgo upgradal scapeta in
imam mogoce zato ob preohdu na 4.5 kulturni sok, ki ga kdo, ki je vsakic
ali dovolj pogosto zamenjal, nima.

> M$ je vsaj za eno stvar res *dober*. Zaradi M$ postajajo PCji cedalje
> mocnejsi, imajo vec RAMa, vecje diske, hitrejse procesorje.

hjah... in ljudje so prisiljeni stalno kupovati naj-plus-ultra-novo. some
progress. to je organizirano izsiljevanje.

no, not particularly happy :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist