[ LUGOS ] ldd (was: scape)

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sre Dec 23 16:49:45 CET 1998

On Wed, 23 Dec 1998, Andrej Komelj wrote:

> Hm, jaz sem to pocel kar nekajkrat (od glibc 2.0.4 dalje vsako verzijo)
> in moram priznati, da s samim prevajanjem in instalacijo nisem imel
> tezav. Sta se pa pojavili dve manjsi (pokriti v FAQ) po instalaciji:
> kako GCC prepricati, da od sedaj naprej uporablja glibc in pa, kam so
> izginile "?stat" funkcije...

ja, faq sem pregledal, videl sem tudi zadeve, ki jih omenjas, in ko bom to
spreminjal, bom dovolj vedel, kaj delam, da me ne bo tako strah kot pri
tistem prvem 5.1.8 -> 5.4.4 :)  (tisto je bila cista orgija vrazeverja
*shudder*)

nego, vprasanje cisto iz prakse: locale, threads, crypt - njihova
prakticna vrednost? vem za programe, ki jih imajo radi, in sem jih
nameraval vkljuciti, pa prej se izkoriscam priliko, da mi poves, ce se
obnesejo ali xse je boljse drzati samo osnovnega dela.

Dodatne informacije o seznamu Starilist