[ LUGOS ] xdm respawn

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Dec 9 18:27:44 CET 1998

Matija Grabnar wrote:

> Veliko bolj verjetno se mi zdi, da init zazene xdm, xdm zazene X, ta pa
> crkne. Bojim se, da xdm nima detekcije prehitrega respawninga.
> Poskusi priti v drugo virtualno konzolo z ALT-Fn ali CTRL-ALT_Fn.
> Ce to ne bo delovalo, zajemi sampo, pritisni CTRL-ALT-DEL da se zadeva
> reboota, potem pa bootaj v single user mode-u  (na LILO promptu podas
> kot dodatni parameter besedico single). Od tam se bo masina postavila
> v minimalnem stanju in bos lahko spremenil konfiguracije.

Ker se xdm pozene s parametrom -nodaemon, ima nalogo respawna init, init
pa, kot je vidno iz zgornjega, kontrolira frekvenco respawna enega in
istega procesa. V primeru konfiguracijske napake lahko torej pocakas, da
se proces izvede 10-krat, nato pa imas 5 minut, da napako odpravis, kar
bi moralo biti za vsako sarenje po inittabu vec kot dovolj..

Za ponovno inicializacijo inita pozeni 'telinit q'.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist