[ LUGOS ] xdm respawn

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Dec 9 16:06:25 CET 1998

> Kaj se zgodi, ce je default rlevel 5, init pa besno
> zaganja xdm, ki takoj umre zaradi napake v konfiguraciji?
>
> man init:
>
> DIAGNOSTICS
>        If /sbin/init finds that it is continuously respawning  an
>        entry more than 10 times in 2 minutes, it will assume that
>        there is an error in the command string, generate an error
>        message  on the system console, and refuse to respawn this
>        entry until either 5 minutes has elapsed or it receives  a
>        signal.   This prevents it from eating up system resources
> [...]
Veliko bolj verjetno se mi zdi, da init zazene xdm, xdm zazene X, ta pa
crkne. Bojim se, da xdm nima detekcije prehitrega respawninga.
Poskusi priti v drugo virtualno konzolo z ALT-Fn ali CTRL-ALT_Fn.
Ce to ne bo delovalo, zajemi sampo, pritisni CTRL-ALT-DEL da se zadeva
reboota, potem pa bootaj v single user mode-u  (na LILO promptu podas
kot dodatni parameter besedico single). Od tam se bo masina postavila
v minimalnem stanju in bos lahko spremenil konfiguracije.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist