[ LUGOS ] Announce: mgetty predstavitev na install-festu

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sre Dec 9 20:21:37 CET 1998

Pozdrav,

glede na to, da bom na install-fest prisel zelo pozno (ETA 17:00) in da ne
bom mogel privlect s sabo vse stare sare, ki sem jo napovedal, bom
pripravil samo kratko predstavitev mgetty programa, ki sluzi za
Fax/Voice/Dial-In na UniX masinah, potem pa sem na voljo da novincem
instaliram kaksen slackware linux, lahko  tudi network install ali kaj
bolj zakomplexanega.

Udelezene masine:
- Firestarter = ALR-Gateway Dual PentiumII s projektorjem
- Tamagochi = Notebook 486/75Mhz/8MB/540HDD z Voice Modemom ZyXel 14400

Cilj moje predstavitve:
1.) Rad bi pokazal, da Notebook kot je Tamagochi, s crknjenim disketnikom in
crknjeno baterijo, ki ga dobimo ze za kaksnih 30 jurjev in star 14400
modem kot je ZyXel, lahko se vedno uporabimo za zelo komplicirane projekte.
Na Tamagochiju je instalirana LinuxALP distribucija, katero sestavljam
sam, zato bi rad tudi naredil announce za le-to distribucijo, ki je sicer
se v PRE-Alpha verziji, release date za BETA pa je tam nekje spomladi.

Tamagochi bo opravljal sledece funkcije.
- sprejemal FAXe
- sprejemal zvocna sporocila = tajnica
- iz zvocnih sporocil izlocal DTMF kode, ki bodo vtipkane
- sluzil bo kot WWW server za posredovanje FAXov na intranet in
  posredovanje zvocnih sporocil v MP3 obliki in Wav obliki.
- preko maila bo obvestil o vsakem prispelem FAXu/sporocilu
- oglasal se bo kot intranet streznik za terminalski dostop
- oglasal se bo kot intranet PPP streznik s PAP avtentikacijo
- vsi faxi in messagei bodo dostopni tudi preko Samba streznika in FTPja
- ce mi uspe ga bom poskusil prepricati tudi v E-mail2Fax gateway
- opravljal bo se marsikaj, vendar se sedaj ne spomnem vsega

2.) Firestarter je dvoprocesorska masina s Slackware 3.6 in Xsi, Window
manager je Enlightment. Instalacijo in konfiguracijo je/bo izvedel
Rok Gregoric aka _Slider_ (HVALA za trud), ki se bo kot intermediate tudi
udelezil install-festa. Firestarter je prej gonil SOLARIS, zato ga je bilo
treba zresnit in nanj nalozit hitrejsi OS, za kar pa sam nisem nasel casa.
- Firestarter bo sluzil za pregledovanje vseh FAXov in Voice messageov,
  ko bodo prispeli na Tamagochi preko Intraneta.
- Ce bo v mrezi se kaksna druga X masina lahko na hitro prikazem
  exportanje X screena in exportanje displaya.
- Sluzil bo za predstavitev GIMPa, ki jo bo pripravil Miha Tomsic
- Ker masina leti bomo lahko na njem scompilali kaksne specificne kernele
  za bolj specificne instalacije. Imel bo source tree od 2.0.36 in
  najnovejsega unstable kernela, trenutno 2.1.131.
- Ker bo masina s projektorjem se lahko uporabi tudi za druge vrste
  predstavitev. Se pravi ce jo kdo potrebuje naj me kontaktira.

3.) Se vedno drzim besedo in vsakemu novincu (MAX 5) , ki mi bo dokazal da
zna instalirat Slackware podarim CD s Slackware 3.6 in en Pingo.

Rok Krulec aka Tantadruj

Prosim za pripombe/predloge in se opravicujem za dolg mail.

P.S.: A mi lahko kdo na mapo Ljubljane, oz. na taksno mapo kjer se vidi
kolodvor narise kje je Ensico. Po Ljubljani se namrec ne spoznam najbolje.

--
Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist