[ LUGOS ] ldd (was: scape)

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Sre Dec 23 15:27:15 CET 1998

> glibc2, ima zdaj lepo priloznost, da pove, ali je naletel na kaksne grozne
> stranske ucinke, in s tem resi eno izgubljeno duso.

Hm, jaz sem to pocel kar nekajkrat (od glibc 2.0.4 dalje vsako verzijo)
in moram priznati, da s samim prevajanjem in instalacijo nisem imel
tezav. Sta se pa pojavili dve manjsi (pokriti v FAQ) po instalaciji:
kako GCC prepricati, da od sedaj naprej uporablja glibc in pa, kam so
izginile "?stat" funkcije...

1. GCC 2.7.2.3 ze ima podporo za glibc, zato prvi problem avtomaticno
odpade. Ce pa imas starejso verzijo, se bos moral poigrati z datoteko
/usr/lib/gcc-lib/*/<GCC_verzija/specs (tista zvezdica je tip
racunalnika: i586-pc-linux ali pa i386-unknown-linux, ...) Zadeva je
opisana v dokumentaciji (v Bog_ve_katerem README) pri glibc.

2. /usr/lib/libc.so datoteka _ne sme_ biti link na /lib/libc-2.0.?.so,
temvec mora biti tekstovna datoteka, ki vsebuje naslednjo vrstico:

GROUP ( libc.so.6 ld-linux.so.2 libc.a )

Tudi ta zadeva je pokrita v FAQ-ju.

No, to bi bilo vse z moje strani. Ce te zanima se kaj, ti samo vprasaj.

--
Kome.

Dodatne informacije o seznamu Starilist