[ LUGOS ] scape

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Dec 23 15:41:56 CET 1998

crt jakhel wrote:

> *envy* ... ma, ko sem hkrati dozivljal delovanje 4.5 in gledal obseg
> star offica, me je zgrabila taka zalost, ker definitvno crkuje tista plat
> linuxa kot alternative m$, kjer se je dalo hvaliti o lean mean programs :X
> v glavnem, nasel sem zip, na katerem imam scape 3.04, dal sem cez fortify
> in zdaj je moj scape spet hiter in varcen in stabilen in sploh :)

Ah, ves kaj... Ne tarnaj glede obsega. Eni pravijo, da bo Linux zazivel,
ko bodo na voljo office productivity aplikacije. Take, full blown.

Ce bos hotel imeti Netscape 4.5, bos moral imeti vsaj dovolj RAMa.

M$ je vsaj za eno stvar res *dober*. Zaradi M$ postajajo PCji cedalje
mocnejsi, imajo vec RAMa, vecje diske, hitrejse procesorje.

Linux se naj samo vsede na ta val pa se slepa zraven. Bily pa naj
privija hardverase, da pljunejo v roke in naredijo hitrejsi procesor, itd...
Od tega bo imel tudi Linux korist, se mi zdi.

Happy now?

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676