[ LUGOS ] scape

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Dec 22 21:52:50 CET 1998

On Tue, 22 Dec 1998, Jure Koren wrote:

> Meni se je vsul (libc5) samo ko je cez noc v njem tekla
> adactina karta ljubljane (verjetno leak v Javi), sicer pa
> dela precej kulturno.

*envy* ... ma, ko sem hkrati dozivljal delovanje 4.5 in gledal obseg
star offica, me je zgrabila taka zalost, ker definitvno crkuje tista plat
linuxa kot alternative m$, kjer se je dalo hvaliti o lean mean programs :X
v glavnem, nasel sem zip, na katerem imam scape 3.04, dal sem cez fortify
in zdaj je moj scape spet hiter in varcen in stabilen in sploh :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist