[ LUGOS ] Problemi s firewallom

andy andy na here.ml.org
Pet Dec 25 00:07:02 CET 1998

Problem resen!

Stvar je v tem da si kabel modem zapomne na katero mrezno kartico je
priklopljen, kar pomeni da ko sem ga preklopil iz ene masine na drugo,
to pac ni delovalo. Ko sem restartal kabel modem je stvar zacela
delovati in to krasno, 400kb/sec.

Pri ip_forward je vseeno ali das YES ali TRUE.

                        Andy

Uros Indihar wrote:

> Poglej z route -n da bos videl kako sploh imas nastavljeno routing tabelo
> in default gw.
>
> Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist