[ LUGOS ] spam in oh in sploh

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Avg 13 14:57:35 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 13 Aug 1998, Stancevic Dragan wrote:

> V cem je pa tvoj problem? Zakaj je pa treba tvoja osebna menja o spamu ter o
> njihovih zrtvah posiljat na LUGOS list? Pa koga to briga. Ce si samo "lurker" se ti
> ni treba odzivati, ce pa nisi pa posiljaj Linux povezana vprasanja ali
> pojasnila....

Zato, ker

1. verizno pritozevanje o prispelem spamu ne spadajo sem na listo
2. je tale lista res samo se pogojno citljiva, saj hodijo gor maili,
   ki imajo le pogojno kaj veze z Lugosom, ce pa ze imajo, so 17x
   predolgi, ker je v odgovorih citirano vse prevec solate

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist