[ LUGOS ] spam in oh in sploh

Stancevic Dragan dstancevic na mds-uni.si
Čet Avg 13 14:42:59 CEST 1998

Andrej Presern wrote: (

> Tole je pa najboljsi quote do zdej.. Ce ne bi ravno pred temle prebral
> originalnega sporocila, na katerega je Studio Artis (? bom predpostavil, da.....

) ...... alot of crap

V cem je pa tvoj problem? Zakaj je pa treba tvoja osebna menja o spamu ter o
njihovih zrtvah posiljat na LUGOS list? Pa koga to briga. Ce si samo "lurker" se ti
ni treba odzivati, ce pa nisi pa posiljaj Linux povezana vprasanja ali
pojasnila....

Son: "Mom, but I don't like grandma!"
Mother: "Shut up and eat!!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist