[ LUGOS ] spam in oh in sploh

Stancevic Dragan dstancevic na mds-uni.si
Čet Avg 13 15:16:36 CEST 1998

Metod Kozelj wrote:

> Zato, ker
> 1. verizno pritozevanje o prispelem spamu ne spadajo sem na listo

Hey. Beri kaj sem napisal!!!

> 2. je tale lista res samo se pogojno citljiva, saj hodijo gor maili,
>    ki imajo le pogojno kaj veze z Lugosom, ce pa ze imajo, so 17x
>    predolgi, ker je v odgovorih citirano vse prevec solate

Se enkrat, preberi kaj sem napisal!!!Glede dolzin sporocil pa ne kazi s prstom name. Ce
se ne motim je moj odgovor bil samo v nekaj vrsticah, za razliko maila od "Andrej
Presern".

!!!!Ker pa tudi to ne spada na listo  mailto:stanac na usa.net vse ostalo.

Son: "Mom, but I don't like grandma!"
Mother: "Shut up and eat!!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist