[ LUGOS ] Distribucije

Joze Kovacic s53sx na s53sx.ampr.org
Sre Avg 5 07:11:25 CEST 1998

hoj
  Tale predlog, poleg vse moje norosti okol Linuxa, je doslej se najblize
tistemu, kar folk pricakuje...vsaj tisti, ki jih jaz srecujem...pa potem
ni vazno ali to nalepis na Debiana, ki je edini res 100% GNU, saj smo GNU
a'ne?, ali pa na RH, Slack etc..
pozdrav
jk

>On Tue, 4 Aug 1998, Jure Koren wrote:
>

> Ko se grem jaz linux propagando, me vsi ujamejo na "kaj pa ch sh zh"
>
> No, ker se vecina nas tukaj na problem kar dobro spozna, bi lahko
> kdo napisal filtre za take traparije, za prelit tekst iz teh
>
> Potem pa iz tega sledi vseslovenska distribucija oz. paket s
> svojo install skripto, ki sistem pripravi za pisarnisko delo

    Expirience is something you don't get until just after you need it!