[ LUGOS ] rc5des

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Avg 4 23:42:40 CEST 1998

On Wed, 5 Aug 1998, Milan Gabor wrote:

> Hi!
>
> Zanima me nekaj.
>
> Ali obstaja nekaj takega, da bi moje racunalo doma, lepo pridno crackalo
> kljuce, potem pa ko bi zahteval nove iz serverja, ki je na netu, bi se
> privezal na net,
> pobral kljuce, registriral predelane in se potem odjavil z ineta.
> Ko bi spet koncal pa enako.
>
> Kako pripravit ga do tega, da bi delal ?

Ja nimam pojma kako to crackas, ampak ce lahko pozenes skripto ko
rabis nove kljuce ti ne bo tezko napisat pppd/chat skripte, ppp-off
pa vsebuje tako ali tako samo killall pppd ali kaj v tem stilu...

Ce pa skript ne mores poganjat, pa mislim da diald zna nekaj takega
(saj to je dial on demand, mar ne?), da bi to omogocal.

lp,

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist