[ LUGOS ] Distribucije

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Avg 4 23:40:18 CEST 1998

Zdravo!

Ko se grem jaz linux propagando, me vsi ujamejo na "kaj pa ch sh zh"
finto, in potem jaz recem da se to seveda da narest, pa da je to
itak ISO standard in da to dela 100% ampak tisto kar so pa do zdaj
v wordu napisal pa lahko vrzejo stran.

No, ker se vecina nas tukaj na problem kar dobro spozna, bi lahko
kdo napisal filtre za take traparije, za prelit tekst iz teh
bedastih formatov v kaksen html, pa premlet ch sh zh a la win1250
v ch sh zh a la iso-2. Ce se bom jaz tega lotil bo dolgo trajalo,
zna pa se zgodit da bom kaj naredu.

Potem pa iz tega sledi vseslovenska distribucija oz. paket s
svojo install skripto, ki sistem pripravi za pisarnisko delo
(skripte ki spravijo pokonci X fonte, fonte za konzolo, keyboard,
inputrc filete, nenazadnje lahko tudi vsebuje konfiguracije za
kaksne pogoste office suite, lyx in podobne programe, pa printer
in filtre zanj, z ghostscriptom ki nima tezav s tiskanjem yu znakov),
ker je za vecino uporabnikov to prekomplicirano (bdf v pcf ali
nekaj podobnega napravit z vsemi X fonti ki jih poberes, ipd...).

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist