[ LUGOS ] Majce

Davor Guttierrez guttierrez na usa.net
Sre Avg 5 00:05:58 CEST 1998

--------------5965039FCBD5C0A80B0A9168

Jure, saj se da zrihtati tudi vecje samo jaz bi potreboval neko sliko in
vse kaj naj bi bilo na majci in vam komaj potem lahko povem konkretno
ceno !
Graficna obdelava in priprava za tisk pa bi bila zastonj, zaradi tega
ker se je sef firme ponudil, da ker jaz tam delam to ne bo racunal. Naj
nekdo poslje predloge in potem vam lahko povem ceno !

   Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
                   http://www2.arnes.si/~ssddgutt

  Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
              http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/

tel. home: 069 74 561
     work: 069 788 370

--------------5965039FCBD5C0A80B0A9168

<HTML>
Jure, saj se da zrihtati tudi vecje samo jaz bi potreboval neko sliko in
vse kaj naj bi bilo na majci in vam komaj potem lahko povem konkretno ceno
!
<BR>Graficna obdelava in priprava za tisk pa bi bila zastonj, zaradi tega
ker se je sef firme ponudil, da ker jaz tam delam to ne bo racunal. Naj
nekdo poslje predloge in potem vam lahko povem ceno !
<BR>&nbsp;
<PRE>--&nbsp;
&nbsp;&nbsp; Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www2.arnes.si/~ssddgutt">http://www2.arnes.si/~ssddgutt</A>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp; Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/">http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/</A>

tel. home: 069 74 561
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; work: 069 788 370
&nbsp;</HTML>

--------------5965039FCBD5C0A80B0A9168--

Dodatne informacije o seznamu Starilist