[ LUGOS ] Hitrost Interneta & Pomoc uporabnikom v YU

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Tor Apr 7 21:09:19 CEST 1998

Davor Guttierrez wrote:

> hitrejso povezavo sedaj imam, ko pogledam svoj HP prenos okoli 600 KB/sec.

Poglej, ce imas v /etc/ppp/options naslednjo vrstico:
asyncmap 0

Opcija je uporabna za 8-bitne povezave, kjer kontrolnih znakov ni treba
prenasati kot "escape sekvence".

> P.S.: Oprostite za slovnicne napake, da ne bo kakih pripomb kakor pri
> nekaterih prejsnjih pismih !

Jaz sem popravljal/seciral tiste napake. Me boste zradi tega res vsi
zasovrazili?!? Napake sem popravil samo zato, ker je bilo govora o
obvladovanju jezika in sem samo hotel pokazati, da *nihce* ne obvlada
jezika.

--
Kome.

Dodatne informacije o seznamu Starilist