[ LUGOS ] Hitrost Interneta & Pomoc uporabnikom v YU

Darko Bulat Darko.Bulat na k2.net
Tor Apr 7 21:51:15 CEST 1998

Andrej Komelj wrote:
> Jaz sem popravljal/seciral tiste napake. Me boste zradi tega res vsi
> zasovrazili?!? Napake sem popravil samo zato, ker je bilo govora o
> obvladovanju jezika in sem samo hotel pokazati, da *nihce* ne obvlada
> jezika.

Razlog zaradi katerega sem napisal svoj prispevek (o jeziku) v konferenci
je bil misljen zgolj in le zaradi tega, ker je v sedanjih pravilih tega
postnega seznama Slovenscina povdarjena. Nikakor ni bil moj namen biti
bolj papeski od Papeza. Tako kot mi je od casov mojega prvega BBSa na
obmocju nekdanje YU bilo povsem vseeno od kod kdo klice BBS in kaj pise
po konferencah (in, seveda, v kaksnem jeziku) enako mnenje imam tudi zdaj.
Resitvi sta pravzaprav:
- sprememba pravil v obstojecemu seznamu in uvrstitev anglescine, srbscine
  in hrvascine med dovoljene jezike,
- ustanovitev alternativnega postnega seznama, ki bi dovoljeval uporabo
  prej omenjenih jezikov...

LP
Darko

P.S. Prva razlicica bi bila moja izbira.

Dodatne informacije o seznamu Starilist