[ LUGOS ] Hitrost Interneta & Pomoc uporabnikom v YU

Davor Guttierrez Davor.Guttierrez na guest.arnes.si
Tor Apr 7 19:36:48 CEST 1998

1. Ker sem se novinec in sem si komaj narihtal PPP dostop preko SiOL-a in
ARNESA po skriptah, ki jih ja posiljal BlaYo (najlepse se mu
zahvaljujem), in me zanima se sledece : kaj lahko naredim, da bi imel
hitrejso povezavo sedaj imam, ko pogledam svoj HP prenos okoli 600 KB/sec.
KAj si lahko se nastimam da bi delalo hitrejse ker sem v WinShitu 95 imel
hitrejso povezavo (s tem ne mislim nic dobrega o Windozih)
BlaYo prosim te da odgovoris ce ves !

2. Pomoc Jugoslovanom:
Jaz osebno sem za to, da sodelujemo z njimi. Niti nimam nicesar proti
temu, da nam oni pisejo v Srbohrvascini. Predlagal bi samo to da jim mi
odpisujemo v Slovenscini in se ne prilagajmo tujemo jeziku.

P.S.: Oprostite za slovnicne napake, da ne bo kakih pripomb kakor pri
nekaterih prejsnjih pismih !

Lep pozdrav !

Davor Guttierrez - RED HAT 5.0 Linux user

Studio Artis - studio.artis na siol.net

come & c my HP : www2.arnes.si/~ssddgutt

Remember: Don`t Drink & Drive, just smoke & Fly