[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Pon Apr 6 23:36:33 CEST 1998

Nic nimam proti uspesnemu sodelovanju s katerokoli nacionalnostjo, moti
me le to, da bomo Slovenci "spet" pokleknili in brali njihov jezik (kar
vsi vemo ni problem, ker ga slisimo na vsakem koraku) in jim odgovarjali
v njihovem jeziku. In to je tezava in prekletstvo slovenskega naroda, da
cim nekdo v Sloveniji govori juzno, ze smo vsi veseli in ponosni, da jim
znamo odgovoriti v jeziku s katerim so nas ogovorili.

Torej sem popolnoma proti temu, da bi se teksti v "njihovem" jeziku
pojavljali na "nasi" listi.

Odobravam pa idejo, da bi se kdo, ki to zeli in ima voljo, igral
posredovalca "prevajalca" med "njihovo" in "naso" listo, samo lepo vas
prosim, ce jih razumemo mi, naj se tudi oni potrudijo in razumejo nas,
ne pa da bomo ponovno "hlapci".

Lep pozdrav,

             Aljaz Mavric

Dodatne informacije o seznamu Starilist