[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

BlaY0 blayo na Lightning.vx.ml.org
Tor Apr 7 01:34:56 CEST 1998

Yo!

On Mon, 6 Apr 1998, Aljaz Mavric wrote:

> Nic nimam proti uspesnemu sodelovanju s katerokoli nacionalnostjo, moti
> me le to, da bomo Slovenci "spet" pokleknili in brali njihov jezik (kar
> vsi vemo ni problem, ker ga slisimo na vsakem koraku) in jim odgovarjali
> v njihovem jeziku. In to je tezava in prekletstvo slovenskega naroda, da
> cim nekdo v Sloveniji govori juzno, ze smo vsi veseli in ponosni, da jim
> znamo odgovoriti v jeziku s katerim so nas ogovorili.
>
> Torej sem popolnoma proti temu, da bi se teksti v "njihovem" jeziku
> pojavljali na "nasi" listi.

> [...]
No bom pa se jaz nekaj povedal. Ocitno tebi ne gre v glavo da se Hrvatje
in Srbi nikoli niso ucili Sloveniscine in nikoli niso gledali slovenskih
filmov, mi pa smo se v soli ucili srbohrvascine, gledali partizanske filme
v v istem jeziku in hodili na morje na Hrvasko.

Oni pac nas ne razumjo, to je meni popolnoma jasno, ti pa njih razumes ali
morda ne? Sploh ne vem v cem je problem. Saj nisi ti nic na zgubi ce
razumes srbohrvascino ali pa si morda zaradi tega utrpel kaksne izgube?

Kar se pa tice hlapcev je pa tako, da jaz nikoli nisem bil
nikogarsen hlapec, ce si se pa ti imel za hlapca je pa to tvoj problem.

Pac ti razumes en svetovni jezik vec kot oni in kaj je tukaj slabega?

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist