[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Pon Apr 6 22:45:11 CEST 1998

On Mon, 6 Apr 1998, Jure Koren wrote:

> Ravno tako ne znajo vzpostavit PPP linka in ravno tako bi radi prevedli
> stvar v svoj jezik in ravno tako bi imeli radi svoje drustvo uporabnikov.
> Zakaj jim nebi pomagali, ce smo ze sli skozi to? A smo to naredili

tako. ce smo se lahko po vaxnetu kregali pred vojno v vseh mogocih jezikih
hkrati, lahko valjda tudi sodelujemo v vseh.

po moje velja enak argument, kot je tisti, ki resi prerekanja od cpjih
(na katera je lugos, kot vidim, k sreci dokaj odporen). pise naj se lahko
v kateremkoli jeziku in kateremkoli naboru. ce bralci izbranega ne
razumejo, se jim bo tisti, ki pise, scasoma sam skusal priblizati, ce pa
bo hitro vzpostavil stik, potem tisto, karkoli uporablja, pac ocitno
funkcionira. yea, free market rules :>

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist