[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

Darko Bulat Darko.Bulat na k2.net
Pon Apr 6 22:16:39 CEST 1998

Jure Koren wrote:

> [...]
> takega clana). Glede na to, da naj bi imela taka organizacija, kot je
> lugos, precejsen intelektualni potencial (there is no such thing as a bad
> linux user, kaj sele administrator) bi bilo lepo, ce bi malo zradirali
> meje in se znebili bednih nacionalisticnih idej. Mislim da nas ne bodo
> pretirano izkoriscali.

> Ce je komu do tega da linux postane OS no. 1 ali pa vsaj no.2, zdaj imate
> priloznost, da preskocite omejenost politike in se na enem podrocju
> z Jugoslovani, ki so nekaterim tukaj blazno v napoto, bolje spoznali.

Da bom jasen: jaz sem zadnja oseba, ki bi ga motila prisotnost srbscine
ali hrvascine v Lugos konferenci. Toda, rajse to opozorilo glede jezika
povem sam (ki vendarle nisem rojen Slovenec), ker je Jaka takoj za
originalnim sporocilom poslal tudi pravila konference v katerih je bilo
povdarjeno, da je uradni jezik konference Slovenscina.

LP
Darko

--

Dodatne informacije o seznamu Starilist