[ LUGOS ] Re: Notebook

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Pet Apr 24 14:22:58 CEST 1998

On Fri, 24 Apr 1998, Dr_Doom wrote:

> Pozdravljen !
>
> Jaz sem tisti ki gnjavi za Linux na notebooku. No problem je v tem da
> jaz nimam mrezne kartice v Notebooku. Ce pa se da
> tudi s kakim kablom parallelnim ali serijskim, bi te prosil cew mi lahko
> vse natancno napises - kako ?
Sicer se da z kasnip p/s kablom prheftat na linux, samo mislim, da se ga
ne da instalirat preko kabla. (Naj me kdo popravi ce se motim)

> Moja masina, ki joo imam doma je P150 32Mbr am 2 x 2,1 Gb HD .
> Na njej imam instaliran RH5, na notebook pa bi rad instaliral RH5 ali pa
> kakega Slackware-a
>
> Na PC-ju imam 3 paricije 2 linux native in 1 swap, kako naredim NFS.
> Res ne vem kako se dela im bi te zato prosil, se mi lahko bolj natancno
> odgovoris.
Na masini, katera bo NFS server napises v /etc/exports nekaj takega:
/cdrom/       ip_clienta(ro)

Na clientu pa napises v shellu nekaj takega :
mount -t nfs ip_serverja:/cdrom/ /cdrom

Zdej ce gre pri samem intallu potem je nekako takole:
1. Zbutas masino BREZ za boot/root disketam (upam, da imas floppy)
2. Na masini BREZ reces setup in izberes source NFS
3. Vprasa te za tvoj ip, tvoj gateway, serverjev ip in direktorij. Sem
vneses nekaj takega tvoj_ip:1.1.1.1, tvoj_gateway: 1.1.1.1,
server_ip:1.1.1.2, direktorij /cdrom/slakware
4. Poinstaliras zadevo kot ce bi jo z CDja instaliral :)

> Ce pa menis, da se ne da pa mi lahko vsak popoldan po 15h telefoniras v
> sluzbo 069 788 370
>
> Vnaprej se ti najlepse zahvaljujem !
>
> P.S.
>
> Zakaj je signature fajl zanimiv ?
>
> --
>
> Davor Guttierrez - RED HAT 5.0 Linux user - guttierrez na usa.net
>
> Studio Artis - studio.artis na siol.net - System Administrator
>
> come & c my HP : http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809
>
> I LOVE LINUX ! <- ZATO

When a shepherd goes to kill a wolf, and takes his dog along to see the
sport, he should take care to avoid mistakes.  The dog has certain
relationships to the wolf the shepherd may have forgotten.
		-- Robert Pirsig, "Zen and the Art of Motorcycle
		   Maintenance"

Dodatne informacije o seznamu Starilist