Brez zadeve

Jernej Kovačič jernej.kovacic na kiss.uni-lj.si
Pet Apr 24 17:51:22 CEST 1998

Pred kratkim so mi zamenjali graficno kartico s pospesevalnikom ATI mach =
64 PCI (vsaj tako pise v nastavitvah za Windows). Prosim nekoga, ki mu =
X-i s to kartico delajo, da pove, kako je treba spremeniti datoteko =
XF86Config, predvsem del Section "Device". Zanimata me zlasti polji =
Videoram in Clocks. Zraven se sicer dobi navodila, ki pa so namenjena =
Windowsom, se pravi da tovrstnih podatkov ni. Prav tako ni mogoce najti =
nicesar v prilozenih datotekah, SuperProbe pa mi ne naredi drugega kot =
zamrzne racunalnik

Dodatne informacije o seznamu Starilist