[ LUGOS ] hw?

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Pet Apr 24 11:31:15 CEST 1998

On Fri, 24 Apr 1998, Marko Samastur wrote:

> To se zdalec ne pomeni, da se alphe poslavljajo
Se strinjam, vse resne simulacije delam na eni zverini (Vienna University
Computer Center, AlphaServer 2100 5/375 Cluster
http://www.univie.ac.at/EDV-Zentrum/alpha/),
kjer so  menjali pred krakim vseh 64 procesorjev 21064A (275 MHz) z
novejsimi  21164 (375 MHz) in moram reci, da se fantje razumejo v to kaj
delajo. Iz razgovorov s kolegi, ki delajo podobne simulacije, katere
zahtevajo extremno hitre CPUje sem lahko razbral, da vecina prisega na
Alpha procesorje. Mogoce je to posledica zgodovine Digitala? In da ne bo
prevec mimo teme liste: mnenja so, da je kombinacija ALPHA&LINUX
optimum med razmerjem in ceno, ce se glih ne zelimo spustiti na nivo
Intelovih igrack.

lp, lr
        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |