[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Pon Apr 6 21:56:41 CEST 1998

On Mon, 6 Apr 1998, Jaka Mele, Linux User Group Of Slovenia wrote:

> Razlog zbog koga vam pisem ovo pismo je ponuda za prijateljstvo
> i razmenu iskustava (kako oko grupe, tako i oko Linux-a).
> Nadam se da nemate nikakve predrasude u vezi nas (jer smo
> iz Jugoslavije) kao sto mi nemamo nikakve predrasude i
> lose misli u vezi Vas iz LUGOS-a. Na kraju krajeva, nema
> losih korisnika Linux-a :). Mislim da je pravi korak
> da zaboravimo sve sto se dogodilo (politika nema nikakve
> veze sa nama, niti planiramo da je uvodimo u nase vode),
> i da se sprijateljimo.
Ocitno bi radi sodelovali, mene cisto nic ne moti njihov jezik, ker ga
popolnoma razumem, pisem pa malo slabse. Glede na to da so se opredelili
kot nepoliticna organizacija bi bilo res v redu ce bi imeli koga, ki bi
skrbel za odnose (in govoril (pisal) oba jezika, nedvomno imamo kakega
takega clana). Glede na to, da naj bi imela taka organizacija, kot je
lugos, precejsen intelektualni potencial (there is no such thing as a bad
linux user, kaj sele administrator) bi bilo lepo, ce bi malo zradirali
meje in se znebili bednih nacionalisticnih idej. Mislim da nas ne bodo
pretirano izkoriscali.

> Nama bi vasa iskustva sa organizacijom Grupe dobro dosla,
> jer imamo velikih problema sa Vlastima u Jugoslaviji, znate
> i sami. Vi ste sve probleme, kao sto na vasoj WWW strani
> i vidim, ako ste i imali prevazisli, i iskreno se nadam
> da cete prihvatiti zblizavanje nasih Grupa, okrenutih
> istom cilju - LINUX-u.
Ce je komu do tega da linux postane OS no. 1 ali pa vsaj no.2, zdaj imate
priloznost, da preskocite omejenost politike in se na enem podrocju
z Jugoslovani, ki so nekaterim tukaj blazno v napoto, bolje spoznali.
Ravno tako ne znajo vzpostavit PPP linka in ravno tako bi radi prevedli
stvar v svoj jezik in ravno tako bi imeli radi svoje drustvo uporabnikov.
Zakaj jim nebi pomagali, ce smo ze sli skozi to? A smo to naredili
samo zase? Tiste ki so pristopili k drustvu po nekem datumu najbolje da
kar vrzemo ven, ne? Saj niso nic prispevali...

> Primite srdacne pozdrave iz Jugoslavije, i pozdravite
> sve clanove LUGOS-a u nase ime,
Dovolj prijazno so povedali da potrebujejo nekoga ki ga lahko vprasajo za
nasvet, in nismo jim dolzni pomagat, lahko pa jim pomagamo in se pri tem
pocutimo bolje.

Mogoce sem res blazno naiven s takim misljenjem, ampak ce ga politika ne
zmore, jaz ga lahko. Ce bi ga vsi, danes lokalni telefon nebi stal skoraj
5 tolarjev, in microsoft bi dal ze ven source za win 3.1 in bi vsi se
imeli 386ke in laufali kaksen free OS, ki bi bil skoraj bugless.

Ce da vsak svojih 5 stotinov, bo nekdo imel od tega veliko, vi pa
zanemarljivo malo zgube. Povejte jim, kako se vzpostavi PPP, ce jih
zanima. Od tega ne bo nobenega zvilo.

lp,

						Jure

P.S. Potem se lahko kdaj zmenimo im mamo skupaj piknik u Iskem Vintgarju
in ker so videti civilizirani, mislim da ne bodo opustosili narave tam
naokrog.

Dodatne informacije o seznamu Starilist