[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

Jaka Jaka
Pon Apr 6 12:48:36 CEST 1998

---------- Forwarded message ----------
Date: Sat, 4 Apr 1998 10:28:43 +0000 (GMT)
From: Aleksandar Radulovic <alex na zvoncica.rcub.bg.ac.yu>
To: lugos na lugos.si
Subject: Pozdrav iz Jugoslavije

Cao LUGOS...

Veoma mi je drago sto se u Sloveniji organizovala grupa
korisnika Linux-a. Tako nesto zapocinjemo i u Jugoslaviji,
uz malo problema.

Ali, prvo da se predstavim:

Zovem se Aleksandar Radulovic, i predsednik sam novoformirane
grupe Linux Korisnika Jugoslavije (LUGY). Grupa je jos uvek
mlada (zvanicno oko 2 meseca) ali ima veliki broj clanova. Imamo
i mail-listu, kao i www sajt (http://www.linux.org.yu/).

Razlog zbog koga vam pisem ovo pismo je ponuda za prijateljstvo
i razmenu iskustava (kako oko grupe, tako i oko Linux-a).
Nadam se da nemate nikakve predrasude u vezi nas (jer smo
iz Jugoslavije) kao sto mi nemamo nikakve predrasude i
lose misli u vezi Vas iz LUGOS-a. Na kraju krajeva, nema
losih korisnika Linux-a :). Mislim da je pravi korak
da zaboravimo sve sto se dogodilo (politika nema nikakve
veze sa nama, niti planiramo da je uvodimo u nase vode),
i da se sprijateljimo.

Nama bi vasa iskustva sa organizacijom Grupe dobro dosla,
jer imamo velikih problema sa Vlastima u Jugoslaviji, znate
i sami. Vi ste sve probleme, kao sto na vasoj WWW strani
i vidim, ako ste i imali prevazisli, i iskreno se nadam
da cete prihvatiti zblizavanje nasih Grupa, okrenutih
istom cilju - LINUX-u.

Primite srdacne pozdrave iz Jugoslavije, i pozdravite
sve clanove LUGOS-a u nase ime,

Srdacno Vas,
---
Alexander Radulovic - Linux Users Group of Yugoslavia (LUGY)
email:alex na emi.yu                   http://www.linux.org.yu/