[ LUGOS ] hw?

Marko Samastur Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si
Pet Apr 24 11:06:40 CEST 1998

Zdravo,

>Digitala je pred nekaj meseci kupil Compaq, tako da morda tudi SRC ali kaj?
>Vendar se mi zdi da je Digital brezveze kupovati, saj vemo, da so Alpha
>procesorji adijo - tovarne za izdelavo le-teh je odkupil Intel :]. Torej

In kaj potem? Pac so ugotovili, da jim je ceneje izdelovati cipe, ce jim ni
potrebno vzdrzevati se tovarn (ker pac cena le teh precej hitro narasca z
vsako novo generacijo cipov). To se zdalec ne pomeni, da se alphe
poslavljajo (in po tem, kar sem uspel prebrati doslej, ni nobenega strahu,
da bi se to kmalu zgodilo).
Mimogrede, kdo so tisti pametni ljudje, ki sodijo pod tvoj vemo?

>Digital precrtajmo. Drugace pa priporocam Comparex mainframe procesorje in
>diskovna polja RAID 5, pa IBM OS/390 :)

Kot receno, jaz ga ne bi crtal. Vsekakor pa bi se ozrl se po kaksnih drugih
alternativah :)

Lp,

    Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist