[ LUGOS ] STUF

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Pet Apr 24 10:54:14 CEST 1998

On Fri, 24 Apr 1998, Anze Vidmar wrote:

> Aha... Ce te prav razumem si se ti rodil in so te ze prvi dan starsi na
> LUGOS mailing listo prijavil, in si ze od prvega dne razturu Linux...
> "newbie" zame ni dober odgovor na moje vprasanje. Kr tko naprej.... mogoce
> ti bo se Davida ratal prehitet v "komentiranju" :).

argh. :) don't panic. zadevno izrazoslovje ni neposredno povezano z
linuxom. ce recem newbie, recem zato, ker je to del istega pojmovnega
sklopa, kot so *** (srednja zvezdica je wildcard).

o tem, kaj ti ves o linuxu, ne morem presojati in tega tudi ne pocnem.

> P.S.: drugic napisi *newbie* da bo bol oroginalno zgledalao, da se kaksen
> "newbie" ne bo steku v cem je fora.

ne, to glede na kontekst ne bi bilo primerno/konsistentno.

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist