[ LUGOS ] STUF

Joze Kovacic s53sx na s53sx.ampr.org
Pet Apr 24 14:32:18 CEST 1998

 Mogoce res ni dober, je pa vsaj toliko humoren, kot tvoje nerganje
nad vsemi, ki ti ne znajo povedat, da so vsi ti 'izrazi' v dnevni uporabi
vsaj v USA, en kancek prevec? tudi pri nas..pomenijo pa tocno tisto, kar
pise zanje v slovarju, konteksta in internega pomena ali situacijsko
pogojene humornosti pa tko ne mors stekat, ker je to oseben odnos pisca
do navedene situacije in ima namen vzbuditi tocno dolocene, podobne,
odzive pri pricakovanem bralcu, ti si pac padel v to...nakljucni bralec?
Teksti na tej listi niso pisani za 'siroko publiko' kot recimo osrednja
porocila na nacionalki *scrach*
 Meni je bilo in je smesno, ceprav nimam ravno 20..mbe 2x and more
 Sicer pa nihce ni nikomur obljubil, da bo vse razumljivo na LUGOS listi,
da to mora biti smesno vsem pa tudi ne...
 Se pa pisci vecinoma trudijo, da predstavljajo svoje prispevke v vsaj
uporabni slovenscini *ponder*

jk

    Expirience is something you don't get until just after you need it!