[ LUGOS ] STUF

Anze Vidmar anze na s-sser.lj.edus.si
Pet Apr 24 00:08:05 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, crt jakhel wrote:

> newbie.

Aha... Ce te prav razumem si se ti rodil in so te ze prvi dan starsi na
LUGOS mailing listo prijavil, in si ze od prvega dne razturu Linux...
"newbie" zame ni dober odgovor na moje vprasanje. Kr tko naprej.... mogoce
ti bo se Davida ratal prehitet v "komentiranju" :).

Anze.

P.S.: drugic napisi *newbie* da bo bol oroginalno zgledalao, da se kaksen
"newbie" ne bo steku v cem je fora.

Dodatne informacije o seznamu Starilist