[ LUGOS ] Nekaj C-ja / Sort znotraj stringa

andy andy na here.ml.org
Čet Apr 9 16:25:37 CEST 1998

> V zgoraj citiranem ang-ang slovarju sta zapisana dva pomena. Eden se
> specificno nanasa na rabo v racunalnistvu. Je pa tako, da je pomen
> razlozen z relativno dolgim sestavkom (3 vrstice), tako da je prakticno
> nemogoce stvar prevesti z eno samo besedo. Potem gre le se za to, da cim
> bolj ujames smisel. Sicer pa, tukaj je razlaga:
>
> /\/\/\/\
> array n. an arrangement of data in a computer, so constructed
>          that a program can extract the items by means of a key
> /\/\/\/\
>
> Sedaj, ali je to razpredelnica, tabela ali pak polje ....

> [...]
SRAMOTA!

Jaz postavim vprasanje, ker si zelim uporaben odgovor in kaj dobim
nazaj? In to od ljudi ki so sami proti SPAMU!
SPAM SPAM SPAM!
Ce nekdo drug spama listo se takoj pritozujete, sami pa veselo...
In to naj bodo mladi slovenski intelektualci!
Moram reci da vas ne stekam!
Jaz predlagam da kdor nima kaj resnega za odgovorit naj ne posilja
odgovorov, ker s tem samo naredi probleme meni in drugim!

In vi zagovarjate idejo Linuxa, pri tem pa SPAMate vse povrh!
Sram vas bodi!

			Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist