[ LUGOS ] [ SPAM ] [ FLAME ] Kar vam bolj pase...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Apr 9 18:33:05 CEST 1998

On Thu, 9 Apr 1998, andy wrote:

> Ce nekdo drug spama listo se takoj pritozujete, sami pa veselo...
> In to naj bodo mladi slovenski intelektualci!

Jaz bi tvojim citatom tudi rekel spam... Najbrz je nekaj zlo na tem, ko
ljudje posiljajo xxK dolga sporocila sem... Recimo da kaka polovica
uporabnikov te liste res citira tko kot se zagre... Hm polovica rednih
uporabnikov te liste.... :P

> Moram reci da vas ne stekam!

Jest tudi tebe ne...

> Jaz predlagam da kdor nima kaj resnega za odgovorit naj ne posilja
> odgovorov, ker s tem samo naredi probleme meni in drugim!

Trenutno si naredil problme le samemu sebi, se ti ne zdi?

> In vi zagovarjate idejo Linuxa, pri tem pa SPAMate vse povrh!

Hm, ja res dobra primerjava... Hmm...

Danes ko postajam Uporabnik Linuxa, prisegam da se bom vedno boril proti
SPAMerjem...  *puke*

> Sram vas bodi!
Go suck a brick!

Ce nebi blo tlele vsake tolk casa kakega off-topic sporocila, potem bi
lahko listo kar zaprli, ker tko zalostne liste jest se nisem videl... shit
happens... Potem ko se pa nabere nekaj sporocil vec, pa folk ze jamra,
koooolk poste morajo prebirat... (jest dobim na dan tudi po 200+ sporocil)

 Um, ce kdo ni zastopil, tole je bil tak flame... ;>

David!
Signature file missing!

This program has performed an illegal operation and it will be terminated.