[ LUGOS ] zastooooji

BlaY0 blayo na Lightning.vx.ml.org
Čet Apr 9 22:08:44 CEST 1998

Yo!

On Thu, 9 Apr 1998, polz wrote:

> Opazil sem, da moja sporocila potujejo do liste priblizno 1 teden ..
> A ima kdo kaj idej ?
>
> Uporabljam debian, sendmail in fetchmail.

Prvic... to, katiro distribucijo uporabljas sploh nima nobebe zveze z
zastoji... Ima pa zvezo z MTA ki ga uporabljas... Vec ali manj povsod
Linux uporablja kar svoj SMTP server za oddajanje sporocil (recimo
sendmail). Torej takoj ko ti oddas sporocilo gre leto naprej, ce pa pises
offline potem pa se ta sporocila nabirajo v mail queue-ju. Da jih posljes
naprej uporabis (velja za sendmail) komando sendmail -q...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist