[ LUGOS ] STUF

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Apr 24 08:49:50 CEST 1998

Metod Kozelj wrote: Ehmm ... jaz osebno se imam za "non-newbie"ja na tej
listi. Ampak vseeno

> ne poznam pomenov vseh zgoraj nastetih izrazov.
>
> Zdi se mi, da nekateri na tej listi predpostavljajo, da so vsi na listi
> stari nekaj manj kot 20 let (konec srednje sole, zacetek faxa), da cele
> dneve previsijo na IRCu in da obvladajo njihov lokalni dialekt.
>
> No, pri meni to ni ravno tako. Sem nekaj starejsi, IRCa nisem videl niti
> od dalec, lokalni dialkti v pisani obliki pa mi gredo na zivce (v
> govorjeni obliki so - seveda - pretezno simpaticni).

Ampak ce ze slurpate.... Pocnite to v slovenscini...

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676