[ LUGOS ] STUF

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Apr 24 08:41:19 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 23 Apr 1998, crt jakhel wrote:

> newbie.
> :P

Ehmm ... jaz osebno se imam za "non-newbie"ja na tej listi. Ampak vseeno
ne poznam pomenov vseh zgoraj nastetih izrazov.

Zdi se mi, da nekateri na tej listi predpostavljajo, da so vsi na listi
stari nekaj manj kot 20 let (konec srednje sole, zacetek faxa), da cele
dneve previsijo na IRCu in da obvladajo njihov lokalni dialekt.

No, pri meni to ni ravno tako. Sem nekaj starejsi, IRCa nisem videl niti
od dalec, lokalni dialkti v pisani obliki pa mi gredo na zivce (v
govorjeni obliki so - seveda - pretezno simpaticni).

Zato prosim, ne flamat vsakega, ki prosi za razlago izrazov. In prosim,
pisite v kaksnem spodobnem priblizku knjizne slovenscine, da bo prispevek
razumel se kdo drug razen avtorja. Ali pa v knjiznem priblizku kaksnega
drugega jezika (vcasih mi je lazje prebrati prispevek, pisan v recimo
nemscini, cetudi je ne znam prav dobro, kot pa kaksen prispevek na tej
listi).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist