[ LUGOS ] Netscape 5.0

Seamawn Roocheeghi alien na kud-fp.si
Pet Apr 24 09:15:06 CEST 1998

-----Original Message-----
From: David Klasinc <bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si>
To: Lugos List <lugos-list na lugos.si>
Date: 21. april 1998 21:56
Subject: [ LUGOS ] Netscape 5.0

>Banzai!
>
> Ce kaj manjka tej listi, je to kaka konstruktivna debata... Nevem, mogoce
>so pa prepovedane, nikoli nisem prebral pravil, sem jih samo preletel..
>*grin*.

Glede vojn Netscape in Internet Exploder bi jaz dodal samo razlago, zakaj
sem recimo nehal uporabljati Netscape - zaradi cudne lastnosti, da s
slovensko tipkovnico v recimo Wintendozih pri posiljanju elektronskega
sporocila enostavno nisem mogel natipkati afne (@) s pritiskom na AltrGr-V.
Zelo butasto, ampak ce pozabijo implementirat take bedarije, kaj sele kaj
drugega. Tudi je zal Netscape prevelik in preglomazen za hitro delo, saj se
nekako skusa v pomnilnik strpati celih tistih ne-vem-koliko megabajtov .exe
programa. Bljak.

Dodatne informacije o seznamu Starilist