[ LUGOS ] undelete

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Apr 24 18:15:04 CEST 1998

On Fri, 24 Apr 1998, Marko Samastur wrote:

> Hoces reci, da ce ti v shellu napises rm file.txt, ga potem lahko obudis z
> midnight commanderjem? Zanimivo, jaz sem pa vedno mislil, da unix sistemi ne
> zbrisejo samo file descriptorjev, ampak celotne datoteke (Sun se je pred
> casom celo hvalil s tem).

O ext2 undelete je mnogo napisanega... in z pravilo popatchanim kernelom
ta undelete baje celo dela... (nisem probaval)

David!
Work kills the soul sometimes, no matter how much you love your work.

Dodatne informacije o seznamu Starilist