[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Apr 7 10:26:05 CEST 1998

On Tue, 7 Apr 1998, Andrej Kositer wrote:

> Ma kaka srbscina na Lugosu, hlapcevstvo in ostalo. Ljudje si pac zelijo
> kaksen stik z istomisljeniki - uporabniki Linuxa.
*agree*

> Mislim da ne gre za mesanje list, ampak bolj za kaksno konverzacijo med
> pobudniki in aktivnimi clani obeh drustev. verjetno imajo podobne probleme
> kot mi (drustvo related, tehnicne) in kaksen skupen odgovor na kaksno
> skupno vprasanje me tudi na listi ne bi motil. To pac nima veze z listo,
> lista je medij komuniciranja med clani Lugosa.

Nekaj takega sem tudi jaz imel v mislih...

Ja, good guys and the bad guys...  Mogoce je pa tko kak specialen nacin,
ki ga Jugoslovani uporabljajo za osvajanje novega ozemlja. JA! Mogoce je
pa to v bistvu vojna napoved! Hm, dejmo rajs tist mail za vsak slucaj
forwardad kam na gov.si?

BLAH!

David!
Signature file missing!

This program has performed an illegal operation and it will be terminated.