[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

Andrej Kositer cwetto na slon.net
Tor Apr 7 08:49:49 CEST 1998

On Mon, 6 Apr 1998, Aljaz Mavric wrote:

> Nic nimam proti uspesnemu sodelovanju s katerokoli nacionalnostjo, moti
> me le to, da bomo Slovenci "spet" pokleknili in brali njihov jezik (kar
> vsi vemo ni problem, ker ga slisimo na vsakem koraku) in jim odgovarjali
> v njihovem jeziku. In to je tezava in prekletstvo slovenskega naroda, da
> cim nekdo v Sloveniji govori juzno, ze smo vsi veseli in ponosni, da jim
> znamo odgovoriti v jeziku s katerim so nas ogovorili.

Spet. Spet in spet.

A ne razumete, da se tako "ALLfobicno" obnasajo le majhni (majhni v smislu
duhovne majhnosti) narodi.
Lepo vam clovek razlozi, da ga politika ne zanima, vi pa takoj crto med
"njimi" (bad guys) in "nami" (good guys).

Ma kaka srbscina na Lugosu, hlapcevstvo in ostalo. Ljudje si pac zelijo
kaksen stik z istomisljeniki - uporabniki Linuxa.

Mislim da ne gre za mesanje list, ampak bolj za kaksno konverzacijo med
pobudniki in aktivnimi clani obeh drustev. verjetno imajo podobne probleme
kot mi (drustvo related, tehnicne) in kaksen skupen odgovor na kaksno
skupno vprasanje me tudi na listi ne bi motil. To pac nima veze z listo,
lista je medij komuniciranja med clani Lugosa.

P.S. Upam da pomislekov na tej listi ne bere kdo izven "druzine", ki mu
odprt duh ni tuj.

lp

Andrej KOSITER

Omrezje SloN

AGENDA d.o.o. Maribor				email: 	andrej.kositer na slon.net
tel.:+386 62 22 63 64				web:	http://www.slon.net
2000 Maribor
Slovenija