[ LUGOS ] undelete

polz polz na writeme.com
Sob Apr 25 18:55:10 CEST 1998

>Ja sej prav mislis. Fora je verjetno v tem, da brise filetke z mcjem in
>ima vklopljeno opcijo 'safe delete'
FYI sem zadevo zbrisal v navadnem shellu, mc pa mi je potem, ko sem kot root
pognal undelete, pokazal neke vrste filesystem, v katerem so bile pobrisane
inode, iz katerih se je po parih minutah brskanja dalo pobrati kar nekaj
file-ov.

Ker ob brisanju slisim, da Linux ocitno izvaja neke vrste defrag, bi bilo lepo,
ce bi stvar obenem napisala se nekaj "random" znakcov na tisti del diska, ki je
bil brisan.

Pa lahko si siguren, da ne bi panicaril, ce bi uporabljal safe delete.

Dodatne informacije o seznamu Starilist