[ LUGOS ] bill SPAM!

polz polz na writeme.com
Sob Apr 25 19:00:49 CEST 1998

>Ce reces win. userju da win sux, a misls da bo potem sel iskat druge sisteme?
>Ce mu pa pokazes kej (npr. linux) se bo pa mogoce kdaj se premislu..
Poznam vsaj 3 ljudi, ki bi WIN95 vrgli dol in instalirali Linux, ce bi pod njim
tekle igrice za DirectX (HE HE). Tem sledi nadaljnih 5, ce bi tekel se Corel
Draw (nove verzije, seveda).

K tem ljudem pa pristejte se vsaj enega, ki bi Linux uporabljal, ce bi lahko
uporabljal svojo ATI kartico s 3D pospesevanjem tako, da bi bil
hardware izkoriscen.
>Torej naredte(mo) kej v tej smeri, in dost debatiranja o
>tem kako se win >sesujejo vsako uro in kako jih je treba reinstalirat vsak
>mesec. (ker tud ni >cist tko)
Jaz sem ze nekaj naredil - sosedu Linux instaliral. Stvar mu je bila se kar
vsec, potem pa je zacel pogresati mirc pa Carmageddon, povrhu vsega pa se mu je
se masina usuvala (zanic RAM->sigsegv). Sedaj fura Windowse in prepricuje se
mene, naj jih instaliram, da bomo nabijali network igrice za WIN$$$$$$$

>Pa ni treba replyjat na tale mesidz
OOO, PA JE! :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist